۹ پاسخ

من تصمیم گرفتم زورکی هم شده بخاطر بچه یخورم ماه وژن گیریشه

من ازخدام بودجای شماباشم و وزن اضافه نکنم تازه توپنج ماهم ولی ۸ ۹کیلواضافه کردم تایکم راه میرم به نفس نفس میوفتم خیلی سختمه هنوز میگم کوتاماه نه واقعا درعذابم

پس چرا من هفتگی اضاف میکنم 🤪🤣

من همش کم میکنم با اینکه دوقلو دارم

چرا پس من وزن کم نمیکنم
از اول بارداریم تاحالا ۵۹ بودم
الان شدم ۷۹😂😂😂

من از وزن خودم اوایل بارداری کم کردم دوکیلو همون برنگشته هنوز..با اینک خوراکمم خوبه

منم وزن کم میکردم اوایل . بعدشم ثابت موند . با قبل بارداریم دو کیلو فرق دارم الان😐

خوش بحالتون من ۱۶ ماه پیش ۹۰ بودم دیروز رفتم شدم ۹۳.۴۰۰ چکار میکنید که وزن کم میکنید؟

منم وزن کم میکنم
تا الان چندبار رفتم باز ب وزن روز اولم ک رفته بودم نرسیدم
این سری ببینم رسیدم یا ن 😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری