یک هفتس اسهالم دکترم رفتم خوب نشدم ینی چی بخورم؟

۱۶ پاسخ

ماست
موز

سیب زمینی سرخ کرده
پودر سنجد

پودر سنجید

منم از صبح اینجوری شدم پشتم درد میکنه دیگه انقد شستمش🫠

منم چند روزه همینطوریم با دلپیچه

کشک بخور

من از اول بارداریم اسهالم 🤦‍♀️قرصم داد دکترم فایده نداره

برنج كته درست كن با ماست بخور
عرق نعنا هم سفت ميكنه شكمو

موز بگیر بخور

سیب سبز ترش

پودر سنجد تاثیر داره

موز .تخم مرغ آب‌پز. کته با ماست بخور

منم دو سه هفته اینجوری بودم قبلش دلپیچه میشدم بعد میرفتم دستشوییم شل بود الان ولی یکم بهتر شدم ولی همچنان شل مثل قبلنا یبوست نیستم علتشم از دکترم پرسیدم ندونست

رب انار

منم همینم امروز هوش مصنوعی پرسیدم گفت کته ماست، سیب زمینی پخته ،موز، غذاهای بدون روغن و ادویه و پودر اُ آر اس بخور

هیچی ولش کن اون عن عن اسهال نی خواهرم 🤣🤣🤣
من خودم دودیقه ذیر تر برم خودم و خراب کردم

سوال های مرتبط

مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان❤️🫀 مامان کایان❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری