۵ پاسخ

بهتره خوب تخلیه بشه که خدایی نکرده برات درد و تب نیاره

سینه پر شیره الحمدالله ولی چونه بچه ضعیفه نمیتونه خوب مک بزنه خالی شه
عزیزم من تا ۵۰ روزگی دخترم اینطوری بودم بعلاوه اینکه من نوک سینه هامم افتضاح ترک داشت و بازشده بود جوری که میذاشتم دهن بچه جیغ میزدم و اشکام میریخت روو بچه
ولی عسل زدم خوب شد

منم اینجوریم یعنی مردم ازشون

سینه ات پره شیره بخاطر اونه یا باید بچه شیر بخوره تخلیش کنه یا باید بدوشی زیر آب گرم ماساژ بده راحت میشی🚶🏻‍♀️

بدوشش عزیزم شیر داره

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد