تب دخترم۳۷٫۴بود پاراکید بدم؟؟

۴ پاسخ

آره بده

۳۷/۵ اگه شد پاراکید بده که بالاتر نره کنترلش کنی

آره بده ک بالاتر نره

۳۷/۴ اصلا تب نیست
اگه واکسن زده هر ۴ساعت قطره اش رو بده

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی