۲ پاسخ

تا دوماه راایت کن اگه خامه داشته باشه اذیت میشی و تب میکنی و بچتم دلدرد وحشتناک میگیره
اصلا سیب زمینی تا6ماهکی نخور که نفخش از حبوباتم بیشتراذیتت میکنه

برای من نه اگه بعدش مایعات نخوری

سوال های مرتبط