تو بله گروه داریم پیام بده بهم ادت کنم. faezeh_zy
من که فعلا انتخابم بیمارستان ۱۵خرداده. رفتم دیدم عالی بود زایشگاهش.۵تا اتاق خصوصی داشت که یکیش زایمان در آب داشت.
کلاس آمادگی زایمان هم داشت یه جلسه شرکت کردم پنج شنبه.
ماماهمراه فقط هزینه میگرفتن اونم ۵تومن و فقط ماما همراه های خودشون که فعلا دونفر موجود بود
بی دردی هم گاز داشت هم اپیدورال البته باید کاندیدای اپیدورال باشی اگه نباشی نمیزنن.مثلا عفونت نباید داشته باشی و..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.