دکتر براونز میدمخوبه
سریpهم داره
اونت بگیر
به نظرم تا مطمئن نشدی شیشه میگیره یا نه الکی هزینه نکن ی بیبی لند یا یومامی ایرانی بگیر ببین بچه میخوره یا نه
ممه شیشه عوض کن
من اونت میذادم
این خوبه بنظرم
پسر من اول هیچ شیشه ای نمیگرفت ، هی اور شی هم گرفته بودم ، قبول نکرد
من تو تجربه استفاده از شیشه های متوجه شدم ، تقریبا همه برند تا سرهای معمولی شون زیاد میاد
حتی یه قطره هی اور شی هم جریان ش زیاد بود
سر ارتودنسی بیبی لند سرش کم میومد واسه اون اول نوزادی پسرم همون و گرفت فقط
اونت بهترینهههه
فقط اونت فیلیپس،شبیه به سینه مادر
من ب دخترم بی بی سیل میدم اگه با قیمتش مشکل نداری بهترینه اما چون خیلی کرونه برا پسرم ایرانی خریدم دیگه
اونت
شیشه شیر چیکو
من اونت فیلیپسمیدم بهش راضین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.