بچها درد تخمدان تو ماه های اول بارداری داشتین؟؟
دلیلش چیه ؟؟🥲

۱ پاسخ

بله،طبیعیه به مرور زمان خوب میشه،اوایل بارداری تخمدان‌ها هورمون بیشتری برای حفظ بارداری تولید میکنن

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🫜تربچه مامان 🫜تربچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری