سلام چرا خوردن جیگر تو بارداری خوب نیست ؟دلیلش چیه🥲

۵ پاسخ

بخاطر ویتامین آ زیادی که داره میگن خوب نیست باعث سقط میشه گلم

دو سه تا چیزی نمیشه سارا
نوش جانت

کم بخور ک هوست برع

من وقتی فهمیدم حاملم دکتر گفت کمخونی شدید داری بعد بابام رفته بود یه عااالمه جیگر خریده بود بعد نمیدونستمم ضرره هر روز سه چهار سیخ میخوردم😂😂😂

به علت ویتامین آ زیاد باعث نرمی دهانه رحم و خون ریزی میشه و خدایی نکرده سقط

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین پایمرد مامان آدرین پایمرد ۶ ماهگی