۵ پاسخ

من هم هفته قبل اینطوری بودم دو روز. سعی کن استراحت کنی .. البته فقط درد بود انقباض نداشتم

منم دارم مخصوصا تو این ۲ ۳ هفته ی اخیر

ماه دردیه منم دارم بعضی اوقات آخرش گریم میگیره ولی باز خوب میشم

بری بالا بدتر میشی

منم امروز درد پریودی داشتم کمی الان میترسم

سوال های مرتبط