۲ پاسخ

نداره ولی استامینوفن بده ۳۶ خوبه باشه

نه تب نداره،۳۸به بالا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی