۲ پاسخ

اره باید بری برای وزن بچه و رشدش
آب دور بچه برسی شه
حتما برو سونو وزن میگن

برای وزن جنین و اب مایع آمنیوتیک هست که اگه خدایی نکرده مشکلی بود پیشگیری کنید بنظرم پشت گوش نندازه بره

سوال های مرتبط

مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری