۵ پاسخ

من شکم اول نه کمر درد گرفتم نه سردرد.شکمم تخت شد

گن هم کمکی می‌کنه که شکم آب بشه

ماما به من گفت سزارین هرکارم بکنی یذره بیرون میمونه شکم

نه عزیزم من کمردرد نگرفتم شکمم به مرور زمان آب میشه من خودم خیلی کم شکم داشتم با زایمانم همون موند

مونده ب بدن هرکسی من مثلاً سردرد اینا کمر درد نداشتم ولی زنداداشم داشت

سوال های مرتبط