برا دختر من از بدو تولد از اینا زیر چشمش نزدیک بینی و بالای پلکش بود انقدری موند ک دیگه بعد دو سه ماه طاقت نمیاوردمو دستکاری میکردم آروم آروم ولی اصلا نمیرفت ب حدی ک همه میگفتن اونا خال هستن لابد،ولی تقریبا سه ماه طول کشید خود ب خودی رفتن
برای دخترمنم هست هنوزنرفته
کناره های بینیشم داره بعضی اوقات روی چونه ام میزنه ولی بازسریع میره
برای دخترمنم هست هنوز نرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.