۳ پاسخ

برا دختر من از بدو تولد از اینا زیر چشمش نزدیک بینی و بالای پلکش بود انقدری موند ک دیگه بعد دو سه ماه طاقت نمیاوردمو دستکاری میکردم آروم آروم ولی اصلا نمیرفت ب حدی ک همه میگفتن اونا خال هستن لابد،ولی تقریبا سه ماه طول کشید خود ب خودی رفتن

برای دخترمنم هست هنوزنرفته
کناره های بینیشم داره بعضی اوقات روی چونه ام میزنه ولی بازسریع میره

برای دخترمنم هست هنوز نرفته

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضلم♥️ مامان آقا ابوالفضلم♥️ ۴ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی