۲۴ پاسخ

بیبی لند اولترا سافت طرح اونت

اونت بادومی

من هیچی بهش نمیدم دوس ندارم بهش عادت کنه

خوش به حالتون
من عاشق پستونک بودم بچه ام نمیگیره 😔

بش کلا ندادم

دکتر براونز
از صفرماهگی
تازگی مثبت 6تا 18گرفتم

سرگرد هی اور شی فقط میگیره

هیچ نمگره چون باباش دوست نداره پستونک بخوره

اونت بادومی

شب و روز هی اورشی و اونت رو گرفتم هیچ کدومو نگرفت 🤧

هی اور شی

فقط اونت

بی بی لند 🤝

فیلیپس اونت

چندتا خریدم نگرفت😂😂

اونت گرفتم کلا بچه من ۱ ماه گرفت بعد نمی دونم چی شد نگرفت و چقد غصه خوردم

هرچی پستونک گرفتم نخورد😐

فقط اونت میگیره

هی اورشی

فیلیپس اونت

فریگ
اتفاقا همین هفته پیش یکی دیگه سایز دوش رو خریدم اینبار
هی اور شی هم داشت اما اون اولا میگرفت فقط روزش رو
دیگه بعد فقط فریگ گرفت

تصویر

بی بی لند ارتودنسی

شبوروز

ارتودنسی اونت

سوال های مرتبط

مامان سید علی و نینی مامان سید علی و نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی