۱۴ پاسخ

چرااخه

دیوونه ای؟ نخوره
بزرگ شد از بس میخوره بش میگی نخور بسه

عزیزم امیدوارم خدا کمکت کنه

بیخیال باش یکم براش شیرخشک بالای دو سال بخر با سرنگ تو حلقش بریز حداقل خیالت جمع هست ک ویتامین به بدنش میرسه ،ولی دیگه مشکل اصلیش باید حل شه حالا ک دکتر جواب نداده دارو گیاهی عطاری جای خوب برو شاید درمان بشه

عزیزم بهش شربت فاموتیدین بده بچت رفلاکس داره یک ماه بده بهش خوب میشه بچه

عزیزم‌الان پستاتوخوندم بچه من ۴ سال ونیم‌۱۲ کیلو نیستش‌.بچع اولم عین بچه شما بود وخیلی بدترفک کن بچه ۹ ماهه ۱۸ ساعت هیچی نخورد حتی اب فک کن من مرغ اب پز کردم ابشو ریختم گلوش تا چشماش باز شد.بخاطر مشکل معدشونه منم مثل تودکتر وازمایش اسکن هرچی بگی بردم ولی فایدع نکرد بببین ۱۰ سال پیش ماهرچی ماهیانه حقوق میگرفتیم نصف بیشترش پول ویتامین وویزیت میشد ولی فایدع نداشت .افسردگی گرفتم کارم هروز گریه بود.باقطرعدچکان بهش شیرمیدادم ولی باید زمانوبدی تامشکلشون حل بشه

خودتو بکشی دخترت ب غذا میاد؟؟؟؟چ کاری میکنی دختر؟همونایی میخوره مقویشون کن. تو برنج سوپ خورش عصاره قلم یا پای مرغ بریز..شیره خرما انگور توت ..با ارده قاطی کن بدش. بالخره خوب میشه اینجوری نمیمونه

وای عزیزدلم آخه چرا با خودت این کار رو میکنی ، من دخترم ۱۲ سالشه تا ۸ سالگی اش همین بود غذا نمیخورد من یادمه یه تخم بلدرچین میخواستم بهش بدم نزدیک یکساعت طول میکشید ، وزنش هم همیشه خیلی کم بود اما قدش رو نمودار بود اما الان که تو دوران بلوغ هست یکسره میگه گرسنه ام
در کل هر چی درست میکنی جلوش بذار اگه خورد که خدا رو شکر اگه نه که حرص نخور بالاخره انرژی خودش رو تامین میکنه

از این دادی به دخترت؟؟
من پسر بزرگم شبا بیدار میشد سرفه سرفه تا بالا میاوورد دایم اب بینیش میومد خلط پشت گلو
دکتر اینو داد
دوبار بهش دادم خوب شد
واقعا شربت خوبیه

تصویر

چرا اخه

ببین رفلاکس یا انگل نداره؟

بخاطر غذا نخوردن دخترت حالت بده؟

برای‌چی گریه کردی ؟؟؟!

همه همین هستیم
منم دارم خفه میشم

سوال های مرتبط