۹ پاسخ

نوش جانش شیر ک بیسکوییت

چ خوشگلن

قالباش و از کجا میگیرین

کیان ژله و پودینگ دوست نداره. یه کم مغز گردو خورد الآن هم داره گندم پفکی میخوره. هر چیزی داشته باشم بهش میدم مثل نون چیپسی سیس رایس انواع اجیل میوه

میوه پنکیک اجیل کره مغزیجات خرما و ارده گاهییییی بستنی همین چیزا

هرچیزی ک باشه میدم.پسرم دم ب دقیقه گرسنه یچی میخادبخوره

هنوز ناهار نخورده

من هرچی دم دستم بیاد یه روی کیک و شیر،یه روز تخم مرغو قارچ نمیرو میکنم،آش،سوپ،کوکو،شیر بیسکوییت یا هر خوراکی

چه هوشگلن من میوه و پفیلا میدم امروز با پسته

سوال های مرتبط

مامان دو عدد وروجک مامان دو عدد وروجک ۳ سالگی
مامان دوقلودخترپسر مامان دوقلودخترپسر ۳ سالگی
مامان 🌞💫⭐ مامان 🌞💫⭐ ۳ سالگی