خانما الان سن خوبیه بچمو از شیر بگیرم؟

تصویر
۱۷ پاسخ

من گرفتم اصلا هم زود نیس
از یکسالگی با توجه ب شرایط بچه میشه گرفت

من زردچوبه زدم نوک سینم دیگه نیومد سمتش یک ماهه گرفتم

چرا تا دوسال نمیدی؟

من درست بعد واکسن ۱۸ ماهگی گرفتم واقعا برای خواب شبش خیلی خوب شده اماقبلنا تا خودت صبح فقط شید میخورد

یکی دوماه مونده دوسالش پر شه بگیر

دکتربه من گفت تادوسالگی بده روزانده شبا سه چهارباربده
ولی من ۶روزه گرفتم غذاش فرقی نکرده وپشیمونم

من می‌خوام بگیرم هی امروز و فردا میکنم

اره خیلی خوبه

من گرفتم راضیم

اره حتما بگیر بذار غذا بخوره

بله عالیه بهترین زمان
هم سن مناسب هم فصل مناسب
منم پسرمو تازه از شیر گرفتم
سخته ولی جفتتون راحت میشین خواب دوتا تون بهتر و تنظیم میشه
انشالله موفق باشی
در قرآن هم اومده ۲۰ ماه یا ۲ سال بچه شیر بخوره

اره خوبه منم‌ یکسال و ۱۰ ماه میخام بگیرم

آره عزیزم من گرفتم

زوده

آره عزیزم

من ۲ هفته ای میشه گرفتم خیلی خوبه هم خودت راحت میشی خواب شبش تنظیم میشه غذا بهتر میخوره

عکس‌مال پاییزه ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی