۶ پاسخ

توتخمدان چپ کیست داری
تخمدان راست هم فولیکول ریز که مناسب بارداری نیست اگه روز ۱۳و۱۴رفتی سونو فولیکول هات خوب نیس

عه چرا

فولیکولات سایزشون کمه باید حداقل شونزده اینا باشه، یدونه هم کیست داری تو تخمدان چپت

عزیزم فولیکولات خیلی کوچیک باید ۱۸ ب بالا باشه

چند سیکل رفتی سونو عزیزم؟

این مایع ازاد که نوشته دیده شده فکر کنم یعنی تخمکت آزاد شده

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ویکم بارداری
منتظر نی نی🐥👼 منتظر نی نی🐥👼 قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
🌺مادر🌺 🌺مادر🌺 قصد بارداری
معجزیی ازخدا معجزیی ازخدا قصد بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری