توتخمدان چپ کیست داری
تخمدان راست هم فولیکول ریز که مناسب بارداری نیست اگه روز ۱۳و۱۴رفتی سونو فولیکول هات خوب نیس
عه چرا
فولیکولات سایزشون کمه باید حداقل شونزده اینا باشه، یدونه هم کیست داری تو تخمدان چپت
عزیزم فولیکولات خیلی کوچیک باید ۱۸ ب بالا باشه
چند سیکل رفتی سونو عزیزم؟
این مایع ازاد که نوشته دیده شده فکر کنم یعنی تخمکت آزاد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.