۴ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه و‌بعد زایمان اوکی میشه

اون که درست میشه من تمام غمم خط های شکممه که میره یا نه🥲

خواهر من هر چیزی دیدی تو بارداری طبیعیه . از اول بارداری هر چیزی دیدیم هر دردی کشیدیم گفتن طبیعیه 🥴🥴😂😂

بله، بعد از بارداری درست میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی