اما بعد یک ماهگی بهتر میشی
خیلی بده منم همینجورب بودم اگر ادامه بدی احتمال اینکه به دکتز احیتاج داشته باشی هست چون خودم اینحور بودم مبگما..
وای منم اینجوریم😢😢😢
عزیزم منم دقیقا همینجوری بودم
کمکم خیلی بهتر میشی ب خودت زمان بده🫠
اخی عزیزم همه مون اینطوری هستیم ، من ماه اول که افتضاح بودم، به ترک دیوارم گریه م میگرفت…هنوز حساسم زیاد و تا بچه یکم گریه میکنه یا درد داره من حس خفگیمیکنم
اینجوری شیرتم کم میشه سعی کن با کارایی که دوست داری خودتو سرگرم کنی
هورمون هامون خیلی بهم میریزه فکر کنم زمان بگذره بهتر بشی. برو بیرون یک هوایی بخور شاید آروم تر شدی
حساس شده روحیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.