اصلا دست خودم نیست همش گریم میگره.

۹ پاسخ

منم اینجوری بودم کم کم درست میشی نگران نباش

من از الان اینطوری شدم

سعی کن خودتو با کارای شاد مشغول کنی و آدمایی که باهاشون حس خوب داری دور و برت باشن
من اینجوری بودم با رفت و آمد بقیه حالم بهتر شد مخصوصا شوهرم سرش شلوغ بود نمیتونست باشه بیشتر اون ناراحتم کرده بود

قوی باش دختر
با همسرت یا یکی که بهت نزدیکه خیلی صحبت کن بهشون بگو بیشتر هواتو داشته باشن

منم دوسه روزه اینطوری شدم

منم تو همین وضعیتم😭😭

منم اینجوری بودم متاسفانه الان وسواس گرفتم رو بچم🤦😂

میگذره مطمعن باش
همه بعد زایمان تجربه می‌کنن

عادیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد