کیا بعد از ۱۲ هفتگی حالت تهوعشون از بین رفته

۹ پاسخ

بله خوب میشه

من ۱۱هفته خوب شدم خداروشکر

من تا ۴ ماه ۴ ماه و نیم تقریبا حالت تهوع داشتم گاهی روزی سه بارم بود

و منی که دوباره حالت تهوع هام برگشته

من بعد۱۰هفتهه فقط یکبار فعلا بالااوردم‌دیگ خوب بود البته من ساعت۶صب پامیشم ی تیکه نون خشک مبخورم ک معدم خالی نشه بالابیارم معمولا‌وقتی معدت خالی باشه بالامیاری

نگران نباش اکثرا از ۱۴ به بعد قطع میشه ولی از دکترت قرص معده هم بگیری تاثیر داره

من از۱۳هفته خوب شدم

من دیگ تقریبا خوب شده بودم تو هفته شما

نمی‌خوام ناامیدت کنم ولی من پسر اولم یازده ماهشه تا روز قبل زایمان بالا میاوردم

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری