بله خوب میشه
من ۱۱هفته خوب شدم خداروشکر
من تا ۴ ماه ۴ ماه و نیم تقریبا حالت تهوع داشتم گاهی روزی سه بارم بود
و منی که دوباره حالت تهوع هام برگشته
من بعد۱۰هفتهه فقط یکبار فعلا بالااوردمدیگ خوب بود البته من ساعت۶صب پامیشم ی تیکه نون خشک مبخورم ک معدم خالی نشه بالابیارم معمولاوقتی معدت خالی باشه بالامیاری
نگران نباش اکثرا از ۱۴ به بعد قطع میشه ولی از دکترت قرص معده هم بگیری تاثیر داره
من از۱۳هفته خوب شدم
من دیگ تقریبا خوب شده بودم تو هفته شما
نمیخوام ناامیدت کنم ولی من پسر اولم یازده ماهشه تا روز قبل زایمان بالا میاوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.