کیا قرص زنجبیل خوردن و تهوعشون خوب شده

۳ پاسخ

من کپسول زنجفیل میخورم بدتر میشم ولی تو ابجوش بخورم یکم بهتره

من شکلات زنجبیل میخورم خیلی بهتررمیشم

والا واسه من بعضی روزا تاثیر گذاشت بعضی روزا فرقی نکرد منم نخوردم تا ۱۲ هفتگی فقط بالا آوردم🤐

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان نگارین مامان نگارین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری