خوردن زنجبیل خعیب داره ؟

۵ پاسخ

خیلی خوبه برای درد معده و تهوع رنده کن تو اب خنک .نزار دم بکشه
من ابنبات زنجبیلی مدام دهنمه دکتر گفت عیب نداره

فک میکنم تا روزی ۱ گرم مجازه
چون به من کپسول زنجفیل داده دکتر روی کارتنش نوشته تا روزی ۴ تا معادل ۱ گرم مجازه

کمش نه اگه هماتوم داری اصلا نخور

کمش نه

فکنم زیادی گرمی خوب نی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 😍آیدا😍 مامان 😍آیدا😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته شانزدهم بارداری