از چند هقته میشه بیمارستان دولتی ثبت نام کرد ؟؟

۵ پاسخ

شنیدم زیر 20 هفته

از ۲۰ هفته دیگه باید ثبت نام کنی، همین روزا برو

برای سزارین اجباری زیر ۲۰ هفته باید رفت برای تشکیل پرونده

منظورت اگه پرونده بازکردنه میتونی ازالان بری

ثبتنام چرا

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته سی‌ونهم بارداری