مامانایی که زایمان کردن کارت طلایی مادرو گرفتین؟ چجوریه؟

۴ پاسخ

اینا که فروردین زایمان کردن از ۱۵ همین ماه بهشون میدن ثبت نامم نمیخواد

کارت امید مادر منظورته؟
اون از ۱۵اردیبهشت واریز میشه
به یکی از کارتای مادر مثل کالا برگ برای شیر و پوشک بچه هست
دیگه بچه دنیا بیاد ثبت سیستم شه برای مادر واریز میشه
نیازی به اسم نویسی نداره

کارت امید
از ۱۵اردیبهشت شارژ میشه
به یکی از کارتاتون مثل کالابرگ خرید کنید

کارت طلایی مادر چیه

سوال های مرتبط