۶ پاسخ

پلارژین هر۱۲ ساعت۱۰قطره
قطره بینی هر۶ساعت

من یه ماهگیش سرفه میکرد بردم دکتر آزیترومایسین داد

من پسرم ک سرماخورد یکبار بخور نبولایزر داد تو‌مطب
با ی شربتی بادم نیست چی بود
خوب نشد زیترومکس داد تا چهار روز بعدش کم کم رو ب بهبود بود

سلام
دختر منم سرماخورده الان از دکتر میام
بهش شربت آزیترومایسین داده و قطره بینی

فقط‌‌ قطره سدیم‌کلراید

من بردمش دکتر فقط گفت با سرم بینیشو روزی سه بار شست و شو بدم

سوال های مرتبط