پلارژین هر۱۲ ساعت۱۰قطره
قطره بینی هر۶ساعت
من یه ماهگیش سرفه میکرد بردم دکتر آزیترومایسین داد
من پسرم ک سرماخورد یکبار بخور نبولایزر داد تومطب
با ی شربتی بادم نیست چی بود
خوب نشد زیترومکس داد تا چهار روز بعدش کم کم رو ب بهبود بود
سلام
دختر منم سرماخورده الان از دکتر میام
بهش شربت آزیترومایسین داده و قطره بینی
فقط قطره سدیمکلراید
من بردمش دکتر فقط گفت با سرم بینیشو روزی سه بار شست و شو بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.