۹ پاسخ

اوایل آره اما الان نه

حتما پیگیر شو

ن عزیزم طبیعی نیست

فکر نکنم بعد دوماه دیگه طبیعی باشه
من از روزی که بخیه هام کشیدم شده که ۴ ساعت هم نشستم تو ماشین
هیچیم نشده

من وقتی در طول روز زیاد بشینم یا فشار بیارم اینطوری میشم بعضی روزا دکتر گفت اگه زیاد نشستی یا کار کردی عادیع ولی اگه همش استراحت بودی فشار نیاوردی به خودت نه عادی نیست باید معاینه بشی

نه اصلا طبیعی نیست

نه عزیزم طبیعی نیس حتما به دکترت بگو

برا منکه اینطوری نیست

اره درست میشه عزیزم.

سوال های مرتبط