۵ پاسخ

این فرنگیه بدرد پاییز زمستون میخوره
سوئیسی ک بهش اغوشیم میگن روبازه برای گرماخوبه بچه رو هم بهترمیشه باهاش دست گرفت بغل کرد اذیت نمیشه
اون قنداق نخیا ک برای شب خابیدنه منسوخم ده لگن بچه تحت فشاره بجاش قنداق چسبی میگیرن الان

قنداق فرنگی کلا برا اینه تو فصل سرد میبریش یبرون بزاریش تو اون
قنداق سوییسی برا روزای اوله ک بچه رو سخت میشه بغل کرد بزاریش تو اون
همه جام میشه بردش بغل هرکی خاستی بدیش با اون میدیش

قنداق فرنگی کارش ی چیز دیگه س سوییسی ی چی دیگه

همشون کاربردهاشون فرق داره

اره فرنگیه

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌وسوم بارداری