خانوما من خیلییی معدم درد و میسوووزه😭😭
چیکار کنم بهتر بشم؟

۶ پاسخ

منم🤦🥴
مخصوصا شبا موقه خواب

منم داشتم میمردم از درد و سوزش معده
دکتر کپسول لانزو ۳۰ نوشت
دو بار صبح ناشتا خوردم خوب شدم

منم معده ام میسوزه یه چی انگار تو گلومه از معده تا گلوم میسوزه

یه مقدار زنجبیل تازه بریز تو فلاکس وقتی چایی دم می کنی بخور برای من عالی بود

قرص فاموتیدین میتونی بخوری..یا قبل صبحانه امپرازول ۲۰

فاموتیدین درکتر نوشت واس من عالیه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهشتم بارداری