۵ پاسخ

قرص فاموتیدین 40بخور

به شکمت روغن زیتون بمال یه ابجوش نبات یاعسل بخور خودتو گرم نگه دار ، دردات کمتر میشه میتونی یک استامینوفن ساده هم بخوری

عرق نعنا بخور

منم نفخ داشتم چابی نبات یکبار خوردم بهتر شده بودم

یبوست شدی؟

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد