۵ پاسخ

نه یک جا باید بدی فقط سعی کن یک ساعتبعد یا قبل غذا باشه یا شیری

دکتر بمن گفت میتونی هم تو سه وعده یک سی سی بدی

آزیترومایسین فقط یکبار در روز هست مواظب باش . روز اول ۳ سی سی روزهای بعد ۱/۵ سی سی

چخبره روزی 3 سی سی

روز اول 3 سی سی از روز دوم تا 7 روز 1 ونیم سی سی

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی