۲ پاسخ

من ادراکی بارداری وبعد تولد پسرم بردم عالی بودن

بله عزیزم دکتر ادراکی تعریفش شنیدم،من پیش دکتر آموزگار میرفتم که دکتر ادراکی هم همونجا بود جفتشون دکترای خوبین

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 ۵ ماهگی