نگران نباش استراحت کن
پله بالا پایین نکن وسیله سنگین بر ندار کار سنگین نکن رابطه نداشته باش فرنگی استفاده کن پیاده روی نکن شیاف استفاده کن هماتوم از بین میره
بچه هم همش میچرخه یعنی پاهاش پایینه سرش بالا
عزیزم جنسیت رو گفت دکتر؟
سلام عزیزم
ما داخل روبیکا ی گروهی داریم که فقط خانمای شیرازی داخلش عضو هستن اگ مایل بودید خوشحال میشم عضو بشی
https://rubika.ir/joing/HFFEDJIB0JMYSGTNVSJHZKREVQEHWKFO
سلام گلم انشاالله که به وقتش به سلامتی وتندرستی زایمان کنی
یکی از مهم ترین کار این که بسپاری به خود خدا
من خودم هماتوم داشتم خیلی هم بزرگ بود ولی امیدم به خدا بود وخداروشکر که به سلامتی گذشت
استراحت کن فقط بره من خداروشکر بدون خون ریزی جذب شد
عزیزم نگران نباش منم داشتم مثل شما هم خیلی استرس داشتم اما خداروشکر رفع شد شیاف بذار استراحت کن رابطه هم نداشته باش
استراحت کن عزیزم زیاد بزرگ نیستن با شیاف و استراحت رفع میشن ایشالله زیادم خم و راست نشو
سلام عزیزم شمافقط وفقطبایداستراحت داشته باشی وشیاف بزاری طبق تجویزپزشکت منم هماتوم داشتم رعایت کردم نزدیکی نداشتم سرویس هم فرنگی میرفتم کلااستراحت بودم تارفتم سونو،ntجذب شذه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.