۳ پاسخ

شاید باد سرد بهش خورده برای اونه

منم از ۷ماهگی بعضی موقعه ها دارم گرم نگهش دار

طبیعیه عزیزم تا آخرم هست منم از اول ۸گرفتم وهم دکتر هم بهداشت گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری