۳ پاسخ

من ی ساعته میگیرم زیر ۱۴۰ باید باشه

من انسولین میزنم قبلش دوساعت بعدم میگیرم باز بالاس
باید دوزشو بیشتر کنم

معمولا دکترا میگن دوساعته چک کنید
دوساعته زیر۱۲۰ نرماله

سوال های مرتبط