جز ازمایش از کجا میشه فهید انعقاد خونو

۲ پاسخ

من آزمایش دادم فهمیدم مشکل انعقاد خون دارم چون قبلش دو تا بچه از دست دادم یکیش سه ماهگی یکیشم چهار ماهگی تو شکمم ایست قلبی میکردن میمردن دیگه رفتم آزمایش دادم سه نمونه آزمایش که آزمایشگاه گفت این آزمایش ها مربوط به ژنتیک دو هفته بعد جوابش اومد نشون دکتر دادم گفت مشکل انعقادی داری که بچه هات میمیرن باید همین که باردار شدی از اولش تا آخرش آمپول زیر جلدی بزنی که دیگه دوباره اتفاقی بهت نیوفته

واسه منم سواله

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان گومبولوها💙🩷 مامان گومبولوها💙🩷 ۶ ماهگی