تا کی نمیشه بچه رو بوسید؟ 🫠

۱۳ پاسخ

من خودم بچمو میبوسم بقیه نه🤭

منکه انقدر بوسش میکنممممم نمیشه اصن مگه میشهه تحمل کرد

مگه میشه تحمل کرد ما ازهمون اولین روز میبوسیم

من خودم بوسش میکنم ولی نمیزارم هیچکی بوس کنه یه بارم شوهرم گفت .منم گفتم من مادرشم نه ماه تو دلم بوده دوسالم شیر میدمش حق منه فقط بوسش کنم🤣🤣🤣

تو باید تا الان میخوردیش😐😂

منکه از روز اول بوسیدم با اینکه تو بارداری به همه میگفتم حتی خودمم نمیبوسم😐حتی دوس دارم لپاشو گاز بگیرم😂

بوسش کن
بخورش اصلا
این روزا تکرار نمیشه

من که میبوسم😭😭
خیلی خوشمزه ان😭
تازه همه هم میبوسنش هرچی میگم نه محل نمیزارن میگن ما داییشیم عمه اشیم باباشیم😁😭😭😂

خودت باید بوسش کنی اگه شیر خودتو میدی هرالودگی رو پوستش باشه بدنت برا بچه پادتن درست میکنه

من از روز اول بوسش کردم. مادر باید یه فرقی با بقیه داشته باشه

متاسفانه ما نتوانستیم نبوسیم
از روز اول بوسیدیم

مادر اجاره داره بقیه نه🤙🏻😁

تا صد سالگی 😁

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی