خوشگلن بخرم ؟؟و قیمتاش خوبه؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

پاهای من بزرگه اصلا خوب نشد خیلی دوسشون دارم🥲

تبریز شیک قبل عید میداد ۵۰۰

قشنگن هستن ولی اون طلق هاش خشک میشن باعث میشه پاهاتواذیت کنه من داشتم

اگه انگشتای پات خوشگلن بخر😁
من خودم زیاد به انگشتای پام اعتماد بنفس ندارم
درازن
😅

اره هم قشنگ هم قیمت خوب

قیمتش خیلی خوبه پول دمپایی پلاستیکیه ولی باید ببینی جنسش چجوری تو پا راحته یا نه اون طلقاش پارو زخم‌نکنه و نرم باشه

قشنگه منم گرفتم پارو تلقش میبره

عزیزم آدرسشون کجاست؟

معتبره عزیزم؟؟؟

خیلی ارزونه، اگر جنسش خوب باشه خیلی خوبه

منم این کانالو دارم خوش ب حالت ک تبریزی میتونی بری

مفت گذاشته

و اینم برا خونه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۱ سالگی
مامان ❤ابوالفضل تودلی مامان ❤ابوالفضل تودلی ۲ سالگی
مامان درنا مامان درنا ۱ سالگی