پاهای من بزرگه اصلا خوب نشد خیلی دوسشون دارم🥲
تبریز شیک قبل عید میداد ۵۰۰
قشنگن هستن ولی اون طلق هاش خشک میشن باعث میشه پاهاتواذیت کنه من داشتم
اگه انگشتای پات خوشگلن بخر😁
من خودم زیاد به انگشتای پام اعتماد بنفس ندارم
درازن
😅
اره هم قشنگ هم قیمت خوب
قیمتش خیلی خوبه پول دمپایی پلاستیکیه ولی باید ببینی جنسش چجوری تو پا راحته یا نه اون طلقاش پارو زخمنکنه و نرم باشه
قشنگه منم گرفتم پارو تلقش میبره
عزیزم آدرسشون کجاست؟
معتبره عزیزم؟؟؟
خیلی ارزونه، اگر جنسش خوب باشه خیلی خوبه
منم این کانالو دارم خوش ب حالت ک تبریزی میتونی بری
مفت گذاشته
و اینم برا خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.