مامانا اینا خوشگلن یا زشت تازه خریدم پشیمون شدم

تصویر
۱۹ پاسخ

خیلی قشنگه

خوشگلن مبارکت باشه منم اینارو گرفتم

تصویر

حالا ک خریدی چیزی گرفتی دیگ پشیمون نشو
مبارک باشه

مشکی قشنگ تر بوده بنظرم بازم یه دلی یه نگاری داره

اینام ست کیف و صندلایی که من خودم درست میکنم ،،،همه کارها دست ساز و ترند
جنس کارها مکرومه

تصویر

عالی مبارکت

خوبه خواستی بپوشی لاکم بزن

مبارکه
قشنگه

مبارک باشه

قشنگن

مشکیشو خریدم من

همینا دارم ولی مشکیشا

عالی مبارک از کجا گرفتی

خیلی قشنگن مبارکتون باشه

توسیا قشنگ تره

خوبه خوشگلن 😻😻😻😻😻😻

عزیزم خیلی قشنگن اصلا قدیمی نیستن

قدیمیه

خوشگلن مبارک

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان ❤ابوالفضل تودلی مامان ❤ابوالفضل تودلی ۲ سالگی