خانوما کسی هست از این مکمل ها مصرف کنه
چه موقع مصرف میکنید

تصویر
۱۲ پاسخ

دکترم به من گفت اکتی ناتال بعد ناهار، و کلسیم(اون قرمزه) یه روز در میون عصرها بخورم. آهن هم که مثل شما گفته هر روز ولی یه جور دیگست مال من.

من اکتی ناتال بعد صبحانه

برای من اکتی ناتال نوشته عصرها

سبز همزمان با ناهار
صورتی هم دکترم گفت هرموقع میخوری بخور ولی همزمان با قرص اهن نخور اصلا

اکتی ناتال و بعد نهار میخورم

من اکتی ناتال استفاده میکنم ولی اونی که همراه امگا3هست ابیه بسته بندیش من باخوردن 10تاازقرصه 1کیلو اضافه کردم تو 10روز خیلی خوبه راضیم من چون بشدت کم کرده بود ولی بقیه رو نه استفاده نکردم

نه عزیزم من یچی دیگه میخورم
مولتی پریناتال میخورم
کلسیم شور میخورم
با ایرویت برای اهن

من اون مولتی رو یروز درمیون بعد صبحانه میخورم

به من اکتی نتال داده

من‌از اون صورتیه میخورم خیلی بد مزه هستن

سبزه اکتی ناتال رو بعد صبحانه میخورم اون یکیارم ندارم

اکتی ناتال صبح ها

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری