سلام خوشگل ها ۸ هفتمه تقریبا میتونم ارایش کنم مشکلی نداره؟

۹ پاسخ

ببین هر چی آرایش نکنید بهتر هست.
من بهت اکستنشن مژه پیشنهاد میدم.اون که بزنی دیگه نیازی نیست دائم ریمل ،خط چشم بزنی.واسه رژلب هم میتونی این ویتامین های رنگی استفاده کنی.

😑😑😑😐😐😐چی بگم

من دکترم تاکید کرد استفاده نکنم منم فقط برای جاهای خاصی آرایش کردم .نکنی بهتره

اره عزیزم راحت باش
ولی سعی کن در مواقع ضرور استفاده کنی

لوازم ارایش خوب استفاده کنی مشکلی نداره

شوخی میکنی دیگه؟

ارایش کن ولی لاک نزن وبامواد شوینده کار نکن

من همیشه آرایش میکردم

من از اول آرایش میکردم

سوال های مرتبط

مامان یازهرا مامان یازهرا هفته ششم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری