عروس عموی من دوربچه خیلی زیادبود نزاراز38هفته دیربمونه برای این چهارروزدیرشد وقتی به دنیااومدگریه نکرد گفتن داشته خفه میشده وزن بچت چقدره البته برای اون 4کیلو300بود سزاجباری شد
عزیزم از منم زیاده آب دور بچه ، و همه چی هم اوکی هست ، حتما که نباید بچه مشکل داشته باشه . گاهی بدون علت هست این موضوع ، اصلا نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.