حتما دکترتون رو عوض کنید حق نداره پول بگیره وقتی سزارین اجباری هستین
بابا چکاریه مگه نمیگی سز اجباری؟وقت زایمانت شد برو بیمارستان هر دکتری داشت میاد بالا سرت دیگه ...نمیفهمم دکتر شخصی میخوای چکار ؟میاد بچرو میگیره میزاره بغلت تمام بقیه کارا پرستارای اتاق عمل انجام میدن دیگه
از الان هفته ای یکبار برو آن اس تی بده همون بیمارستانی که میخوای عمل شی من ۳۵هفته رفتم گفت نوبت بزاریم برات اگه میخوای بدون زیر میزی
منم سزارین اجباری بودم
اصلا دکتر هزینه ی اضافی نگرفت عزیزم
بیمارستان دولتی پول نمیگیره ک من هفته اخر رفتم بیمارستان دکتر عملم کرد حتی تو بخش زایمان طبیعیم دیگه دانشجو بچه بر نمیداشت .حالا برو بهداشت محلتون از اونجا بگو برات نامه بزنن برا بیمارستان دولتی ک بستری بشی
این همه دکتر برو ی ذکتر دیک
خواهر منم سزارینی بود دوسال پیش دکتر خودش گفته بود زیرمیزی میگیرم که خودم بیام اینم گذاشت موعدش که بود رفت بیمارستان که دکتر بیمارستان سزارینش کنه شانسش همون روز شیفت دکتر خودش بود رایگان سزارین شد😅
اون بیمارستانی ک میخوای بری تشکیل پرونده بده
روز زایمان برو دکتر شیفت عمل میکنه شایدم خودش شیفتش باشه
کیه دکترت؟ عجب تو این شرایط بجا درک کردن مردم میخوان جیبشونم بزنن!
پول لومدن بالای سرتون رو میگیره عزیزم دیگه
اگه اجباری هستی ب نظام پزشکی شکایتشو بکن
واقعا خیلی بده این کارشون
وقت زایمانت که شد برو دکتر کشیک بیمارستان عملت کنه
برو پیش قاسم خانی تو کوثر هیچی زیر میزی نگرفت فقط همون هزینه بیمارستان
منم سز دومم دکترم گفته ۱۵زیرمیزی میگیرم خیلی زورره😒منم میخوام همون تایم خودم برم بیمارستان عملم کنن ان شالله😊
خب برو همون بیمارستانی ک میخوای زایمان کنی پیش دکترای اونجا
هرکی هرکیه انصاف ندارن برا منم ۳۰ میگیره 😑
منم سزارین دوم هستم
دکترم 30تومن میگیره😭
منم گفت 20 میگیرع سزارین دومی ام بعد از سیزده سال
والا دکتر من گفته ربع سکه این انصافش خوب بوده
بيمارستان دولتي هم ازت زير ميزي ميگيرن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.