۵ پاسخ

از ۴ گف شروع کن با فرنی رقیق امااصلا دستم نمیره نمیدونم چرا میترسم معده ش اذیت بشه حتی دکتر گف برا رفلاکسشم خوبه اماالان چن روزه هرروز میگم از فردا

دختر منم رفلاکس داره بهم گفت ۴ماه و ۲۰روز بشه خوبه شروع کنی حالا دوباره برم پیشش بگه بهم باچی شروع کنم ولی اصولا با فرنی و پوره هویج اینا خوبه

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش 👇👇👇
@madaraneehhh

من از چهارماه و ۱۵روز شروع کردم یک هفته فرنی ساده ی هفته حریره انشالا از هفته اینده سوپ

دکترش گفت از پایان ۴ ماهگی

سوال های مرتبط