باز مای بی بی گرون شد😕😕
پوشک شیرخشک

۸ پاسخ

هنوز به۶۷۰ عادت نکرده بودیم

من از شورتای گره ای میبندم از وقتی ۶۷۰ تومن شد توام امتحان کن

نمی‌دونم خدا چرا ساکته
کاری نمیکنه
آخه چقدر مردم باید همه جور ظلمی بهشون بشه

طرح یسنا هم ندادن۲ماهو

اوه چخبره آخرین بار۳۰۰خورده ای خریدم😕😕😕من نوار بهداشتی و مای بیبی زیاد میخرم ک تن تن نریم

اره من دیشب خریدم ۸۰۰

چند شده؟

ديگه از بس همه چيز گرون ميشه بي حس شديم بخدا

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی