۹ پاسخ

فکر میکردم فقط بارداری هس که واسم سخته وپره چالش هس نگوبعدزایمانم دهن ادم بیشتر سرویسه😂🥲

مامان محمد صدرا؟

خیلی سخته خیلی دست تنهام خاب ندازه دل درد داره همش دادو فریاد وای دیگ کم آوردم واقعا بچه داری عذابه و سخت مخصوصا بی کس باشی

من از بچه داری خسته نیستم کمکی هم دارم ولی خیلی نگران بچمم همش دلشورشو دارم
ولی کم‌کم می‌خوام برم خونه خودم نمی‌دونم چطور بشه

پسرم یسره میچسبه بهم نمی‌ذاره سرویس برم
بد خوابه یساعت باید رو پا تکون بدم شب صدبار بیدار میشه گریه می‌کنه
اسهاله و بانش سوخته نمیتونه بشینه
روزی هزار بار همجامو گاز میگیره
خلاصه دیوونه شذم

اخ اخ داغ دلمو تازه کردی لاغر شدم بخوابم

الان سخته میدونم منم کشیدم همرو ولی الان که حامدم کولیکش خوب شده بچه اروم شده خوابش منظم شده خیلی خیلی شیرین شده😍😍خنده هاش حرف زدن نامفهومش... وای وای ادم میمیره براش... به اینا فکر کن

وای خیلی سخته انقدر خوابم میاد دارم میمیرم با این که هنوز مامانم هست
الان خوابیده

منم تو‌همین حالم مامانم رفته بچم‌زردی داره بچه بزرگترم ۳ سالشه لج میکنه دارم دیوونه میشم شوهرمم شیفته نیست خودممو خودم امروز سر پوشک‌عوض کردن نشستم زار زدم از صبح همش نشسته بودم یا درحال خدمت رسانی به دوتا بچه ها یکی اینور نق یکی اونور بخیه هام درد میکنن طبیعی بودم ولی بخیه هام نیافتادن هنوز

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی