بیاین از سختی های نوزاد درد و دل کنیم🥲

۴ پاسخ

یکسره الکی گریم میگیره .نمیدونم چه مرگمه

😔😔من که حال روحی خودمم داغونه

شما که بعد زایمان احساس افسردگی دارین و ناراحتین بنظرتون ربطی به حمایت نکردن شوهر داره یا نه؟

😔😔😔باز میگم این چه حرفیه .شکر خدا میکنم که دخترم سالمع

سوال های مرتبط

مامان حلما ومحمدمهراد مامان حلما ومحمدمهراد ۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۳ ماهگی