نه درد دارم نه انقباض نمیدونم چیکار کنم
من از بعد از دنیا اومدنش میترسم پیش خودم میگم میتونم؟ از پسش برمیام؟ با وجود یه دختر ۳ساله☹️
خسته ام خسته کاش زودتر بدنیا بیاد بدنم ی نفس راحت بکشه همه جام گرفتس درد میکنه💔
منم درد دارمانقباض دارم کمرمدرد داره درد پریودی دارم
قند هم تازگیا گرفتم
سونو گفته آب دور بچه همزیاده
اما دهانه رحمم هیچی صفر صفر بازنشده
دوشب بیمارستان خواب بودم از بس بهممسکن زدن که اومدم خونم یکسره خوابم با وجود درد که رو مخمه😒😒
خستم ولی هرروز ک میگذره خداروشکر میکنم ک تا اینجا رسیدیم،باقیشم کمکمون کنه ایشالله 🥲
شماها میتونید کارای خونه رو بکنید
مامانای عزیز الهی همتون به خوبی و خوشی زایمان کنید
من استرس دارم . کار نمیتونم بکنم فقط حرص میخورم . امروز یکم خودمو رها کردم گریه کردم سبک شدم
اخ اخ بگین منم اماده گریه اممم
ازدردواژن ولگن داغون شدم داغون شباتاصبح خواب ندارم🥲
از هماتوم اول بارداری بعد جفت پایین و بعد انقباض و الانم احتمال زایمان زودرس و پساری دردناکی ک گراشتم🥲🚶🏼♀️
بازم خداروشکر
چیبگم بازم شب شد دردا شروع شدن ..استرس زایمان ونچیدن اتاق بچم یه شوهر بیخیال پرحوصله و فشارخون و....🥲🥲🥲
شما ک آخراشی من چی بگم از اول استراحت مطلق رونام دیگه زخم شده سرکلاژ از یطرف خونریزی تا ۳ ماه جفت پایین
چی بگم ماشالا شما دیگ چیزی ندارید
خسته شدم پاهام درد میکنه لگنم و استخون واژنم خونه تکونی هم میکنم این وسط هنوز ساک بچرو هم نبستم☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.